معرفی 7 صرافی ارز دیجیتال ایرانی
نوشته شده توسط : مریم

همیشه پیدا کردن صرافی ارز دیجیتال ایرانی که مورد اعتماد ما باشد و بتواند برایمان مفید باشد از دغدغه‌های کاربران ایرانی است. یافتن و اعتماد کردن به صرافی‌ای که قابل اعتماد باشد و بتوانیم در آن به‌راحتی معامله کنیم بدون آنکه ترس از کلاهبرداری داشته باشیم.

ما در این مقاله قصد داریم صرافی‌های معتبر ارز دیجیتالی ایرانی و مواردی که در انتخاب یکه صرافی خوب تاثیر دارد را مورد بررسی قرار دهیم و اگر شما قصد خریدوفروش دارید با بهترین صرافی‌ها آشنا شوید.

معرفی صرافی ارز دیجیتال ایرانی

همان‌طور که اطلاع دارید بهترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی باید تعدادی ویژگی‌ها را باهم داشته باشند که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد و در آن معامله کرد. در زیر به این ویژگی‌های اصلی می‌پردازیم و بعد از آن با بررسی و مقایسه بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی در انتخاب‌تان راهنمایی‌تان میکنیم.

همان‌طور که می‌دانید باید با ویژگی‌های یک صرافی خوب آشنا شوید تا بتوانید صرافی درست را انتخاب کنید و به آن اعتماد کنید. در زیر مواردی را ذکر کردیم که به شما در انتخاب صرافی کمک می‌کند.

ویژگی‌های یک صرافی خوب

  1. میزان کارمزد
  2. حجم معاملات بالا
  3. امنیت قابل‌قبول
  4. رابط کاربری ساده
  5. مبلغ واریز و برداشت رمزارز

۱.صرافی تبدیل

صرافی تبدیل یکی از جدیترین صرافی‌های آنلاین ایرانی است. این صرافی که در محیطی با امنیت بالا همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران ایرانی است همانند یک آکادمی عمل می‌کند به‌طوری‌که با ورود به این سایت صرافی حتی اگر فردی کاملاً مبتدی باشید دچار ابهام نمی‌شوید و به‌آسانی با آموزش‌های گام‌به‌گام قرار داده شده در سایت می‌توانید تمامی مراحل از قبیل ثبت‌نام در سایت، ایجاد کیف پول، انتقال و برداشت و… را انجام دهید.

۲. صرافی اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنچ یکی از صرافی ارزهای دیجیتال ایرانی است که شرکت آماتیس از سال 1396 در زمینه سرویس‌دهی ارزهای دیجیتال، کارش را شروع کرد.

صرافی اوکی اکسچنج از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است؛ به این دلیل که با ایجاد محیطی امن و مطمئن سعی در ارائه محیط معاملاتی پیشرو دارد.

۳- صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس در محیطی دانش‌بنیان به مبادله رمزارزها در صرافی‌های ارز دیجیتال با تأییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری می‌پردازد. صرافی نوبیکس پرطرفدارتر و مورد علاقه‌مند کاربران ایرانی است.

میزان کارمزد تریدها در صرافی نوبیکس در بازه ۰.۲۵% تا ۰.۳۵% است و بازه محاسبه آن ۳۰ روزه است.

۴- صرافی والکس

صرافی والکس در ایران جزء صرافی‌های محبوب و بااعتبار است که کار جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران و شریف است. این سایت نسبت به سایت کریپتولند قدمت کمتری دارد، اما ادعا دارد که چیزی حدود 86 هزار کاربر در آن به معامله ارزهای دیجیتال مشغول‌اند.

۵- صرافی اکسیر

صرافی اکسیر در مرتبه 4ام از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی دارد. لوگوی این سایت هنوز مورد تایید واقع نشده است.

کارمزد این سایت دارای ۵ سطح مختلف است و برای کاربران مبتدی میزان کارمزد ۰.۲۵% در نظر گرفته شده است. دارای پشتیبانی تلفنی و تیکتی است و به‌طور شفاف شرایط استفاده از خدمات و تعهدات مرتبط به کاربران بیان شده است.

۶- صرافی اکسکوینو

این سایت صرافی که جزء ۵ امین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است از سال ۲۰۱۷ کارش را شروع کرده و از نظر مرتبه دارای رتبه ۷۵۰ در ایران است.

۷. صرافی آبان تتر

در حال حاضر این صرافی جزء برترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال است، جمعی از دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف که جمعی جوان و علاقه‌مند بودند، از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کردند و در این مسیر پیشرفت کردند.

کلام آخر

ما در این مقاله به معرفی صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی معتبر پرداختیم. اما اینکه کدام‌یک را برای انجام معاملات خود انتخاب کنید، بستگی به موقعیت و میزان نیاز شما دارد. با اطلاعات کامل از صرافی مورد نظرتان با خیال آسوده معامله کنید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: